BAHR259 Професионална етика
Анотация:
Успешно завършилите курса студенти, са запознати с изискванията към различните длъжности и могат да изграждат адекватни взаимоотношения по време на работния процес.
Преподавател(и):
доц. Димитър Панайотов д-р
преп. Славянка Стамова
Зорница Колева
Описание на курса:
Компетенции:
Компетенции:
Разпознават психологическия профил на персонала и клиентите с които работят.
Създават нормална среда за етични отношения, които подобряват качеството на предлагания продукт.
Предварителни изисквания:
Преминали курсове по хотелиерство, ресторантъорство , особености на клиентелата и човешките ресурси.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Преговор на видове клиентела и взаимодействието с нея
- Преговор на длъжностни характеристики
- Проекции на ценностите и културата върху моделите на поведение
- Междуличностни отношения и комуникации в професионалната среда
- Интуицията и невербалните сигнали
- Имидж и организационна култура
- Изграждане на правилен подход към персонала- условия за качествена работа
- И.зграждане на професионални етични взаимоотношения- мениджър- персонал. 9.. Професионалната етика- гаранция за качество на продавания продуктИ.
Литература по темите:
Хорека-«Изисквания към персонала»- Белгия
Рестолей- «Харта на поведението в хотелиерската фирма- Франция
Доц. С. Алексиева-«Организационно поведение»- изд. НБУ
Длъжностни характеристики-хотел, ресторант.