EHDM027 Проект: Експозиционен дизайн на рекламни и
Анотация:
Дисциплината запознава студентите с начините и средствата за организация на открити и закрити изложбени пространства, рекламни площи, изложения и панаири; дава познания по проектирането и оформлението им; запознава с въздействието на цвета, осветлението, материалите, изложбените конструкции с временен и траен характер и взаимовръзките между тях, както и отражението им върху психиката на хората чрез рекламните похвати; запознава със световно известни творци и наши изтъкнати автори в областта на пространствения рекламен дизайн.
Преподавател(и):
Ралица Кацова д-р
доц. Иво Попов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Да проектират на изложбени експозиции и рекламни пространства
2) могат:
• Да проектират изложбени експозиции и рекламни пространства по индивидуални задачи
Предварителни изисквания:
Базисни познания по архитектурно чертане, графичен дизайн, 3D компютърно моделиране
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Проект: Изложбени и рекламни площи с временен характер
- Проект: Изложбени и рекламни площи с временен характер
- Проект: Изложбени и рекламни площи с временен характер
- Проект: Изложбени и рекламни площи с постоянен характер
- Проект: Изложбени и рекламни площи с постоянен характер
- Проект: Изложбени и рекламни площи с постоянен характер
Литература по темите:
• Структурна комбинаторика. Проф.Румен Райчев. Изд.Терзиев и синове, 1995.
• Визуална комуникация, проф. Христо Кафтанджиев, 1996г.
• Графичната комуникация днес, (две части), Уилям Райън и Тиъдър Коновър, Дуо Дизайн
• Професионален дизайн на печатни материали, Джон Макуейд, СофтПрес 2007