Маркетинг
Програмна схема
Семестриалната учебна заетост включва: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения (български език или компютри), 30 часа от двусеместриален курс по спорт/изкуства/езици (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от практически курсове в програмата, 30 ч. - 1 практически курс (некредитен); за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от практически курсове в програмата, 30 ч. - 1 практически курс (некредитен).
2-ри семестър
Аудиторни курсове - задължителни
- GENB059I Микроикономика проф. д-р Събина Ракарова 30 ч., 2/2, 3 кр.
Аудиторни курсове (кредитни)
- BABB526 Бизнес етика доц. д-р Виктор Аврамов 30 ч. 3 кр.
- BAEB002 Приложна математика за икономисти проф. д-р Марин Маринов 30 ч. 3 кр.
- BAEB011 Въведение във финансите доц. д-р Ренета Димитрова 30 ч. 3 кр.
- BAEB033 Търговско право проф. Тодор Коларов, д.н. 30 ч. 3 кр.
- BAEB040 Въведение в маркетинга доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAEB412 Регионална икономика проф. д-р Людмил Георгиев доц. д-р Юлияна Гълъбинова 30 ч. 3 кр.