Дигитален маркетинг и социални медии (на английски език, съвместна програма с Шефилдския университет)
Програмна схема
2-ри семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- SHEM216 Дигитални маркетингови метрики доц. д-р Евелина Христова гл. ас. д-р Боряна Гигова 60 ч. 6 кр.
- SHEM250 Онлайн поведение на потребителите гл. ас. д-р Димитър Трендафилов д-р Александрос Капулас 60 ч. 6 кр.
- SHEM252 Изграждане на успешно присъствие в Интернет доц. д-р Евелина Христова Джордж Фасас 60 ч. 6 кр.
Тренингови курсове
- SHEM217 Проект: Онлайн поведение на потребителите гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 12 ч. 6 кр.
- SHEM218 Проект: Изграждане на успешно присъствие в Интернет доц. д-р Евелина Христова 12 ч. 6 кр.
- SHEM220 Проект:Дигитални маркетингови метрики доц. д-р Евелина Христова гл. ас. д-р Боряна Гигова 12 ч. 6 кр.