SEMM718 Проект: Маркетинг мениджмънт 1

Анотация:

This course contains exercises in managerial thinking in marketing and branding in form of assignments that require data collecting, analyses, conclusions and skills in presenting the information.

прочети още
Бранд мениджмънт (на английски език)

Преподавател(и):

гл. ас. Димитър Трендафилов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

The students will be able to collect date, comment and criticize marketing information.
Предварителни изисквания:
Basic course in marketing.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Английски

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въведение в курса и изясняване на заданията. Course introduction.
  2. Изпълнение на заданията. Assignments preparation.
  3. Представяне и коментиране на заданията. Assignment uploading, evaluation and feedback.

Литература по темите:

Благоев, Веселин (2003), Маркетинг, София: International University;

Брестничка, Румяна (2004), Управление на търговските марки, София: УИ „Стопанство”;

Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Saunders, John, Wong, Veronica (2005), Principles of Marketing (4nd European ed.), Harlow, England, London, Toronto & New York: Prentice Hall Europe;

Kotler, Philip, Keller, Kevin L. (2016), Marketing Management (15th Global ed.), Harlow, England: Pearson Education Ltd;

Kotler, Philip, Keller, Kevin L. (2016), A Framework for Marketing Management (6th Global ed.), Boston, Toronto, London, Madrid & Tokyo: Pearson Education Ltd;

Средства за оценяване:

At least two assignments that need analitical thinking, appropriate data collection and informative way of presentation.