SEMM718 Проект: Маркетинг мениджмънт 1
Анотация:
This course contains exercises in managerial thinking in marketing and branding in form of assignments that require data collecting, analyses, conclusions and skills in presenting the information.
Преподавател(и):
гл. ас. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
The students will be able to collect date, comment and criticize marketing information.
Предварителни изисквания:
Basic course in marketing.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Английски
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение в курса и изясняване на заданията. Course introduction.
- Изпълнение на заданията. Assignments preparation.
- Представяне и коментиране на заданията. Assignment uploading, evaluation and feedback.
Литература по темите:
Благоев, Веселин (2003), Маркетинг, София: International University;
Брестничка, Румяна (2004), Управление на търговските марки, София: УИ „Стопанство”;
Kotler, Philip, Armstrong, Gary, Saunders, John, Wong, Veronica (2005), Principles of Marketing (4nd European ed.), Harlow, England, London, Toronto & New York: Prentice Hall Europe;
Kotler, Philip, Keller, Kevin L. (2016), Marketing Management (15th Global ed.), Harlow, England: Pearson Education Ltd;
Kotler, Philip, Keller, Kevin L. (2016), A Framework for Marketing Management (6th Global ed.), Boston, Toronto, London, Madrid & Tokyo: Pearson Education Ltd;
Средства за оценяване:
At least two assignments that need analitical thinking, appropriate data collection and informative way of presentation.