BCRM111 Семинар: Презентации на фирми

Анотация:

Семинарът включва подготовка на самостоятелно изготвената презентация (във формат РРТ) на фирма - българска или чуждестранна, по избор на студента. Презентацията включва кратко представяне на историята и дейността на фирмата с анализ на нейната дейност и имидж. Въз основа на проучването на историята и дейността на фирмата, нейния сайт, публикации в интернет и др., студентите обработват и

анализират самостоятелно нейния профил с акцент върху нейните ИМК.

Целта на презентацията е да се покаже умението на студентите да резюмират накратко ключовите компоненти, които изграждат публичния имидж на формата - нейната история, дейност, комуникационна политика, фирмен сайт, рекламни константи, потребители и професионални успехи.

Текстът и дизайнът на презентацията включват визията, логото, фирмения цвят и продуктите/стоките/услугите на фирмата.

прочети още
Бизнес комуникации

Преподавател(и):

доц. Соня Алексиева  д-р

Описание на курса:

Компетенции:


Предварителни изисквания:


Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар в извън учебно време

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Предаване и презентация на самостоятелно изготвената презентация на фирма (по избор на студента) с анализ на нейната дейност и имидж - в обем от 30 слайда.
  2. Предаване и презентация на самостоятелно изготвената презентация на фирма (по избор на студента) с анализ на нейната дейност и имидж - в обем от 30 слайда.

Литература по темите:

Алексиева, С. Бизнес комуникации, С., 2011

Алексиева, С. Пъблик рилейшънс, С., 2016

Постаджиян, К. Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата, С., 2018

Лъкет, О., М. Кейси. Социалният организъм, С. 2017