Мода и бизнес стратегии
Кратко представяне на програмата:
Програма "Мода и бизнес стратегии" представлява уникална комбинация между теоретични и практически занимания от областта на модния дизайн, като успешно съчетава курсове с творческа насоченост и бизнес ориентирани курсове. Знанията и уменията, придобити по време на обучението, дават възможност на завършилите да работят и реализират свои проекти не само като дизайнери, но и като маркетинг и мениджмънт специалисти в модната индустрия. Програмата предлага курсове по проектиране на облекло и текстил, конструиране, технология и мулаж, медии и реклама, маркетинг стратегии и моден мърчандайзинг, които се водят от специалисти, доказали се в практиката.
Програмата предлага подготвителен модул за кандидати от други образователни области.
- проф. Кристиан Банков, д.н. MODM119 Проект: Бранд мениджмънт MODM205 Бранд мениджмънт
- проф. д-р Борис Сергинов MODM106 Компютърна графика в модата MODM113 Проект: Компютърна графика в модата
- проф. д-р Елена Тодорова MODM105 Дизайн на плетачни изделия
- проф. д-р Емилия Панайотова MODM104 Текстилни техники - Принт студио MODM111 Проект: Принт студио MODM207 Текстилни техники - повърхности
- доц. д-р Кристина Савова MODM403 Въведение в дизайна MODM404 Графични изображения в модата
- доц. д-р Нинел Нешева-Кьосева MODM200 Проект: Маркетингови стратегии в модата
- доц. д-р Яна Дворецка MODM403 Въведение в дизайна
- доц. Христо Петров MODM305 Технология на облеклото
- гл. ас. д-р Незабравка Попова-Недялкова MODM118 Проект: Основи на CAD CAM системите MODM217 Основи на CAD CAM системите MODM302 CAD CAM система OPTITEX MODM401 Конструиране на облеклото
- гл. ас. д-р Стоян Бунджулов MODM106 Компютърна графика в модата MODM113 Проект: Компютърна графика в модата
- д-р Николай Пачев MODM002 Проект: Дизайн процес - I част MODM101 Дизайн процес - I част MODM110 Проект: Мода и реклама MODM117 Проект: Дизайн процес - II част MODM201 Дизайн процес - II част MODM210 Проект: Медии и комуникации в модата MODM301 Дизайн процес - III част MODM308 Практика: Мода и бизнес стратегии STYM203 Модни прогнози и тенденции
- преп. Татяна Пенчева MODM401 Конструиране на облеклото MODM402 Моделиране на облеклото
- Александър Гергинов MODM105 Дизайн на плетачни изделия
- Александър Гиргинов MODM309 Конфекция и производство
- Веселин Йорданов MODM201 Дизайн процес - II част
- Веселин Йорданов MODM101 Дизайн процес - I част
- Дарина Манченко MODM102 Мулаж - обемно изображение - I част MODM109 Проект: Мулаж - обемно изображение - I част MODM202 Мулаж - обемно изображение - II част MODM209 Проект: Мулаж - обемно изображение - II част MODM307 Haute Couture - конструиране и моделиране
- Мария Телбис MODM310 Модна критика
- Сандра Клинчева MODM110 Проект: Мода и реклама MODM210 Проект: Медии и комуникации в модата
- Светослав Петров MODM003 Проект: Бранд билдинг MODM107 Бранд билдинг MODM115 Проучване и изследване в модата – I част MODM116 Проект: Проучване и изследване в модата – I част MODM119 Проект: Бранд мениджмънт MODM303 Моден мениджмънт и мърчандайзинг
- Теодора Момекова MODM220 Исторически, културни и социални контексти в модата MODM223 Проект: Исторически, културни и социални контексти в модата