Маркетинг, реклама и връзки с обществеността (на английски език, съвместна програма с Шефилдския университет)
Кратко представяне на програмата:
Магистърската степен по маркетинг, реклама и връзки с обществеността е създадена, за да предостави на студентите интегриран и стратегически поглед върху маркетинга. Основната цел на програмата е да разработи ефективни маркетингови, бранд и рекламни специалисти, разполагащи с познания и разбиране относно различните форми на маркетингови комуникации, включително набор от технически, личностни и концептуални умения, които ще подобрят възможностите им за бъдеща кариера в тази сфера.
Основните ценности, които стоят в основата на тази програма и я разграничават от традиционните магистърски програми по маркетинг, са интегративният подход, отчитането на новите маркетингови реалности и създаването на компетентност в балансиран микс от маркетингови умения на експертно ниво.

Практики:
Възможности за позиции и стажове в маркетингови агенции и/или вътрешни маркетингови отдели. Подпомагане студентите да започнат кариерата си по време на обучението си.
Компетенции на завършилите програмата:
Завършилите студенти имат компетенции в областта на: стратегическия маркетинг; маркетинг в електронния бизнес; изследователски методи в бизнеса; стратегии за връзки в обществеността; стратегически бранд мениджмънт и други.
Дипломиране:
Завършването на обучение в магистърска програма става със защита на магистърска теза, след покриване на изискванията на програмната схема.
Професия и възможни заемани длъжности:
Завършилите магистърската програма могат да развиват кариера в:
Управление на маркетинга, бранд мениджмънт, разработване на продукти, авторски права, връзки с медиите, управление на връзките с обществеността, проучване на пазара, търговия на дребно, продажби.
Департамент, предложил програмата:
Икономика