Маркетинг мениджмънт
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата преминава през курсове по Управление на маркетинга, Стратегически маркетинг, Комуникационен мениджмънт, Управление на търговски марки, Маркетингови анализи, Иновационен маркетинг, Маркетингови проучвания, Конкуренция и конкурентоспособност, Управление на корпоративната репутация, Дигитален маркетинг и др.
Програмата предлага подготвителен модул за кандидати, изучавали специалности от образователни области извън икономиката и бизнес управлението.
Програмата предлага надграждащ семестър за кандидати с образователно-квалификационна степен "професионален бакалавър".
Специалност и професионална квалификация:
Специалност: Маркетинг мениджмънт
Квалификация: магистър по маркетинг
Практики:
Практическото обучение включва различни активности в университета, както и стажове в икономически и финансови институции.
Международна мобилност:
По европейска програма "Обучение през целия живот", секторна програма "Еразъм" в университети в Италия, Германия, Словения,Турция, Финландия и Франция.
Компетенции на завършилите програмата:
Завършилите програмата:
- познават условията на модерния маркетинг мениджмънт, стандарти, стратегии и практика в маркетинга;
- познават динамиката на международната маркетингова среда, потребителските очаквания и потребности;
- могат да създават стратегически маркетингови стратегии, бранд стратегии, както и да управляват цялостния процес.
- могат да анализират последиците от маркетинговата политика в организациите в условията на глобална търговия, както за отделна компании, така и на макроикономическо ниво.
Дипломиране:
Завършването на обучението в магистърската програма става със защита на магистърска теза или полагане на държавен изпит след покриване на изисквания брой кредити.
Професия и възможни заемани длъжности:
икономист; експерт в областта на маркетинга - ценова и продуктова политика, реклама и връзки с обществеността, проучване на пазара, продажби и онлайн активности.
Департамент, предложил програмата:
Икономика
Администрация и управление