SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор)
Анотация:
Това е редовен семинар с гост-лектори от практиката, който е съществена и неделима част от обучението в магистърската програма. С презентации участват рекламни и PR-специалисти, търговски и маркетинг директори, бранд мениджъри, лидери на нетърговски организации, онлайн-маркетинг консултанти и др. Представят се казуси от света на търговските марки, интернет-базираните комуникациии, изнасят се резултати от изследователски проекти, анализират се проблеми на интелектуалната собственост и пр. Събитието е придружено и от дискусии по представената информация.
Редовен гост на семинара е представител от креативното студио "Ideas Lab", заедно с който студентите работят върху актуални проекти за комуникации от всякакъв тип и имат възможност да проявят творческите и маркетинговите си качества и умения.
Често гостите обявяват свободни места или стартиращи стажантски програми в компаниите, които прадставляват.
Преподавател(и):
проф. Кристиан Банков д.н.
доц. Димитър Трендафилов д-р
Ягодина Къртунова
гл. ас. Рени Янкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Посредством участието си в семинарите студентите:
- ще получат актуална и адекватна информация за работата на рекламисти, предприемачи и бранд мениджъри на българския пазар;
- ще имат възможност да участват в конкурси на маркетинговите отдели на едни от най-големите компании, опериращи в България;
- ще познават по-добре изискванията и реалните задачи, стоящи пред професиите, свързани с търговска и нетърговска комуникация;
- ще имат възможност да събират информация за целите на курсови и дипломни работи.
Предварителни изисквания:
Няма.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар в извън учебно време
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Гостът се обявява в началото на всяка седмица чрез Информационен отдел и имейли до студентите от програмата. В случай че ще се работи по актуален брийф за реклама или промоционална активност, задачата са обявава в деня или директно в часа на семинара.
Литература по темите:
Не е предвидена.
Средства за оценяване:
Заверка на курса получават студенти, които са присъствали поне на 2/3 от семинарите за семестъра. Поощрения са предвидени за редовните и активни в дискусиите участници.