SEMM325 Срещи с бранд мениджърите в България I (гост лектор)

Анотация:

Това е редовен семинар с гост-лектори от практиката, който е съществена и неделима част от обучението в магистърската програма. С презентации участват рекламни и PR-специалисти, търговски и маркетинг директори, бранд мениджъри, лидери на нетърговски организации, онлайн-маркетинг консултанти и др. Представят се казуси от света на търговските марки, интернет-базираните комуникациии, изнасят се резултати от изследователски проекти, анализират се проблеми на интелектуалната собственост и пр. Събитието е придружено и от дискусии по представената информация.

Редовен гост на семинара е представител от креативното студио "Ideas Lab", заедно с който студентите работят върху актуални проекти за комуникации от всякакъв тип и имат възможност да проявят творческите и маркетинговите си качества и умения.

Често гостите обявяват свободни места или стартиращи стажантски програми в компаниите, които прадставляват.

прочети още
Реклама и бранд мениджмънт

Преподавател(и):

проф. Кристиан Банков  д.н.
доц. Димитър Трендафилов  д-р
 Ягодина Къртунова  
гл. ас. Рени Янкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Посредством участието си в семинарите студентите:

- ще получат актуална и адекватна информация за работата на рекламисти, предприемачи и бранд мениджъри на българския пазар;

- ще имат възможност да участват в конкурси на маркетинговите отдели на едни от най-големите компании, опериращи в България;

- ще познават по-добре изискванията и реалните задачи, стоящи пред професиите, свързани с търговска и нетърговска комуникация;

- ще имат възможност да събират информация за целите на курсови и дипломни работи.
Предварителни изисквания:
Няма.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар в извън учебно време

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Гостът се обявява в началото на всяка седмица чрез Информационен отдел и имейли до студентите от програмата. В случай че ще се работи по актуален брийф за реклама или промоционална активност, задачата са обявава в деня или директно в часа на семинара.

Литература по темите:

Не е предвидена.

Средства за оценяване:

Заверка на курса получават студенти, които са присъствали поне на 2/3 от семинарите за семестъра. Поощрения са предвидени за редовните и активни в дискусиите участници.