SEMM320 Онлайн брандинг и реклама

Анотация:

" Курсът има за цел да запознае студентите с основите на онлайн брандинга и реклама

" Представят се основните закономерности на бранда в интернет

" Онлайн рекламата е показана в неразривна връзка с брандинга като основен способ за налагане на новия тип бранд.

прочети още
Реклама и бранд мениджмънт

Преподавател(и):

гл. ас. Рени Янкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

" Основните характеристики на онлайн бранда

" Значението на рекламата за налагане на успешния онлайн бранд

2) могат:

" Да анализират онлайн брандове, стратегии и кампании за налагането им

" Да създават и конвертират онлайн брандове и кмапании.


Предварителни изисквания:
Основни компютърни умения, познаване на основите на комуникацията, рекламата и спецификата на интернет като тип медиа.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

1. Новата бранд реалност.Преходът към интернет. Нова комуникационна и маркетингова ситуация. От поддържане към създаване. Утвърждаване на интернет като мощно средство за бранд кампании. Поддръжката на индустрията.

2. Силата на новия бранд. Бързите брандове - Yahoo! И Amazon.com. Еволюиралите брандове. Брандове без граници. Глобални брандове и културни проблематики. Съставките на глобалния бранд. Брандове и технология еволюират съвместно. Теориите за кибербранда. Потребителско доверие и кибербрандинг. Разграничителни фактори на кибербрандинга. Конвергенцията на традиционния бранд и кибербранда.

3. Технологията и новия бранд. Грешката на 1990г. Световната аудитория. 24/7. Малкият човек и равните възможности. Мощната графика като "убиец" на сайта. Един сайт за хиляди видове устройства.

4. Лицето на бранда - уебсайт и кибербрандинг. Лекота на използване. Актуалност. По-бърз от мисълта. Дизайн. Адекватност. Визия.

5. Аудиторията на онлайн брандинга. Да познаем и измерим аудиторията. Персонализацията. Изграждане на връзките. Допълнителната информация. Киберстратегии за стимулиране на реакции. Вирусни кампании. Онлайн публики и лични данни.

6. Убеждението в киберпространството. Тактики за убеждаване. Детският стадий на онлайн медиата. Отвъд традиционната подкрепа на бранда. Технологично стимулирано убеждаване. Границата между убеждаване и завладяване. Нива на убеждението в интернет брандинга.

7. Маркет изследвания и ефективен кибербрандинг. Традиционни цели в киберпространството. Трансформации на стандартните методи - въпросници и фокус групи. Онлайн проучвания уеб-метрика. Фази на проучванията. Управление на бранд кампании чрез проучвания и корекции. Тракинг софтуер.

8. Етични и морални проблеми на интернет брандинга. Етиката на излъчването. Частност, измами, лични данни, тракинг и проследяване. Индустрия, формираща нова етика. Новият език и правила на онлайн света.

9. Кибермаркетинг за подсилване на онлайн бранда. Потребител, аудитория, купувачи. Разграничаване на "точка ком" тълпата. Новата маркетингова ситуация. Затвореният кръг на изследване, рекламиране, ПР, пазаруване, изследване. Интегрирани комуникации.

10. Онлайн реклама на онлайн бранда. Интеграция на рекламата в тъканта на мрежата. Търсене и реклама. "Мястото за кацане" на Google. Специфични похвати на онлайн рекламата.

11. Новите методи за влияние на ПР и дигиталния бранд. Има ли място за традиции? От статика към интерактивност. Новите инструменти на ПР. Изграждане на имидж на дигитален бранд. Нови ПР стратегии и тактики.

12. Игровата компонента на дигиталния бранд. "Ще се забавляваме до смърт!" Игровото начало - иманентно присъщо на информационната супермагистрала. Игрови маркетинг. Игрова реклама. Скритите игри на мрежата. Кодиране на послание в игрова форма. Инфотейнмънт.

13. Трафик и дигитален брандинг. Разбиране за трафик и кликстрийм. Достъп и търсене. Click to pay икономиката на новите брандове. Извън разбиранията за традиционния брандинг.

14. Иконичният бранд на дигиталното пространство. Кликни, за да видиш брандове. Икона за един ден. Вирусният маркетинг и иконизацията. Изкуството да се самохаресваш. Бранд - създаден, за да бъде търсен и намерен.

15. 3G Маркетинг и брандинг. Мобилен брандинг. Новият локално базиран маркетинг. Безкабелна комуникация и брандинг, освободен от оковите на географията. Новите правила на "свободния" потребител.