Маркетинг
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата през първите две години обхваща общо образование; обучение по основни научни направления в двусеместриални курсове (GENB) – Икономика и управление на предприятието, Микроикономика, Макроикономика, Държавно и публично управление, и практически курсове като – Основи на правото, Международна икономика, Стопанска история, Бизнес комуникации, Въведение в маркетинга, Търговско право и др. През третата и четвъртата година обучението се организира в специализирани курсове към програмата като Продуктова и дистрибуционна политика, Онлайн маркетинг, „Business-to-business marketing“, Маркетингови изследвания, Брандинг, Потребителско поведение, Управление на продажбите и извънаудиторни учебни форми.
- проф. Кристиан Банков, д.н. BAMB744 Брандинг (Brand building & Brand management)
- проф. Райна Николова, д.н. BAMB641 Правни аспекти на маркетинга
- проф. Сергей Игнатов, д.н. GENB070 Общество, икономика и бизнес
- проф. Тодор Коларов, д.н. BAEB032 Основи на правото BAEB033 Търговско право
- проф. д-р Веселина Манева BAEB032 Основи на правото
- проф. д-р Иван Боевски BAMB506 Потребителско поведение BAMB537 Управление на връзките с клиенти /CRM/ BAMB743 Маркетингови изследвания BAMB745 "Business-to-business marketing" BAMB801 Международен маркетинг BAMB807 Стратегически маркетинг GENB071 Предприемачество
- проф. д-р Красимир Калинов BAEB035 Икономическа (бизнес) статистика
- проф. д-р Кристиян Хаджиев BAEB006 Основи на стопанското управление
- проф. д-р Людмил Георгиев ADMB025 Икономически избор и предприемаческа култура BAEB412 Регионална икономика GENB070 Общество, икономика и бизнес
- проф. д-р Марин Маринов BAEB002 Приложна математика за икономисти
- проф. д-р Радослав Цончев BAEB417 Финансови изчисления
- проф. д-р Стефан Стефанов BAEB012 Международна икономика BAEB315 Икономика на Европейския съюз
- проф. д-р Събина Ракарова BAEB001 Въведение в икономическото мислене BAMB519 Пазарна организация BAMB722 Стаж GENB059I Микроикономика GENB060I Макроикономика
- доц. д-р Албена Павлова ADMB025 Икономически избор и предприемаческа култура
- доц. д-р Ангел Георгиев GENB070 Общество, икономика и бизнес
- доц. д-р Анета Маричова BAMB624 Бизнес планиране и прогнозиране
- доц. д-р Ваня Сланчева-Банева BAMB741 Маркетингово управление на услуга
- доц. д-р Венцислав Джамбазов BAMB542 Дигитален маркетинг BAMB642 Онлайн търговия
- доц. д-р Виктор Аврамов BABB526 Бизнес етика
- доц. д-р Георги Петков BAEB035 Икономическа (бизнес) статистика
- доц. д-р Димитър Трендафилов BAEB416 Управление на знанието в маркетинга BAEB629 Практика BAMB540 Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB543 Проект: Маркетинг микс BAMB544 Практика УТФ BAMB613 Управление на продукти, марки и взаимоотношенията с потребителите BAMB644 Управление на ритейла BAMB646 Практика УТФ BAMB722 Стаж BAMB744 Брандинг (Brand building & Brand management) BAMB746 Управление на верига за доставки BAMB846 Стаж
- доц. д-р Едуард Маринов BABB601 Икономика за мениджъри
- доц. д-р Емил Калчев BAEB041 Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни GENB071 Предприемачество
- доц. д-р Жюстин Джадала Мария BAMB542 Дигитален маркетинг
- доц. д-р Ирена Николова BAEB315 Икономика на Европейския съюз BAMB824 Управление на международни сделки
- доц. д-р Надежда Димова BAEB040 Въведение в маркетинга BAEB110 Маркетингова среда BAEB629 Практика BAMB520 Практика BAMB540 Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB541 Продуктова и дистрибуционна политика BAMB543 Проект: Маркетинг микс BAMB544 Практика УТФ BAMB622 Емоционален маркетинг BAMB636 Икономика на търговията BAMB644 Управление на ритейла BAMB645 Проект: Управление на маркетинга BAMB646 Практика УТФ BAMB701 Маркетинг на услугите BAMB722 Стаж BAMB802 Управление на продажбите BAMB825 Устойчив маркетинг BAMB846 Стаж
- доц. д-р Надя Маринова BAMB503 Управление на маркетинга
- доц. д-р Нинел Нешева-Кьосева BAEB004 Стопанска история
- доц. д-р Пламен Илиев BAEB018 Основи на контрола BAEB309 Контролинг
- доц. д-р Ренета Димитрова BAEB011 Въведение във финансите
- доц. д-р Соня Алексиева BAEB312 Бизнес комуникации BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации
- доц. д-р Станислава Георгиева BAEB016 Основи на счетоводството
- доц. д-р Юлиана Василева GENB070 Общество, икономика и бизнес
- доц. д-р Юлияна Гълъбинова BAEB412 Регионална икономика
- гл. ас. д-р Красимир Костенаров BAEB041 Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни BAMB507 Информационни системи в маркетинга BAMB743 Маркетингови изследвания
- гл. ас. д-р Надя Георгиева BAEB037 Приложни финанси
- гл. ас. д-р Нигохос Канарян BAEB039 Семинар: Как и къде да търсим икономически данни BAEB417 Финансови изчисления
- гл. ас. д-р Радосвета Кръстанова-Канева BAEB420 Кръгова икономика и устойчиво развитие
- гл. ас. д-р Ралица Димитрова BAEB038 Семинар: Как да изготвим научен текст? BAMB507 Информационни системи в маркетинга
- гл. ас. д-р Росица Накова BAEB629 Практика BAMB520 Практика BAMB701 Маркетинг на услугите BAMB818 Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера
- гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAEB027 Семинар: "Умения за презентация" BAEB312 Бизнес комуникации BAEB418 Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност BAMB520 Практика BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации BAMB643 Корпоративната социална отговорност BAMB703 Рекламна политика BAMB722 Стаж BAMB799 Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) BAMB836 Връзки с обществеността (PR) BAMB846 Стаж
- д-р Кремена Георгиева BAMB643 Корпоративната социална отговорност
- Георги Малчев BAMB642 Онлайн търговия
- Илиян Димитров BAEB418 Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност
- Карина Симова BAEB016 Основи на счетоводството
- Михаил Драганов BAMB541 Продуктова и дистрибуционна политика
- Силвия Зарева BAMB506 Потребителско поведение