Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър се записват 6 от 8 аудиторни курса и една задължителна практика, също така се избира една извънаудиторна форма или чужд език. В VII семестър се записват 6 от 8 аудиторни курса и се преминава стаж от 120 часа - 12 кр. В VIII семестър се записват 5 от 7 аудиторни курса и се преминава стаж от 180 часа - 15 кр. Освен това, всеки семестър задължително се записва по един практически некредитен курс.
5-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB506 Потребителско поведение проф. д-р Иван Боевски Силвия Зарева 30 ч. 3 кр.
- BAMB507 Информационни системи в маркетинга гл. ас. д-р Ралица Димитрова гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч. 3 кр.
- BAMB519 Пазарна организация проф. д-р Събина Ракарова 30 ч. 3 кр.
- BAMB522 Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB537 Управление на връзките с клиенти /CRM/ проф. д-р Иван Боевски 30 ч. 3 кр.
- BAMB541 Продуктова и дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова Михаил Драганов 30 ч., 1/2, 3 кр.
- BAMB542 Дигитален маркетинг доц. д-р Венцислав Джамбазов доц. д-р Жюстин Джадала Мария 30 ч. 3 кр.
- BAMB643 Корпоративната социална отговорност гл. ас. д-р Стефания Темелкова д-р Кремена Георгиева 30 ч. 3 кр.