ADVB921 Проект: Академия за онлайн реклама
Анотация:
Практиката има за цел да срещне студентите с практици в областта на рекламата и медиите.
Ежегодно Нов български университет, заедно с Interactive Share организират събитието „Академия за онлайн реклама“.
В рамките на академията през първия ден се провеждат лекции и презентации на реални казуси от практиката на водещи компании.
През втория ден са предвидени уоркшопове, като студентите се разпределят в екипи и под менторство на практици работят по реални казуси.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Основни термини, свързани с онлайн рекламното планиране
• Основни подходи за реализация за онлайн кампании
2) могат
• Да работят самостоятелно с инструментите за онлайн реклама
• Да планират и реализират кампании
• Да участват в оптимизацията на вече планирани кампании
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
-
Литература по темите:
-
Средства за оценяване:
Екипен проект
Защита