BAMB733 Самостоятелна работа: Рекламна политика
Анотация:
Курсът представя теоретичните принципи за ефективно реализиране на рекламна политика на фирмата и дава възможност на участниците да разработят собствена концепция за формулиране отношението към клиентите; изграждане положителен имидж на организацията и осъществяване на ефективни рекламни кампании.

Преподавател(и):
доц. Соня Алексиева д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
o Спецификите на рекламните комуникации
o Разбирането на рекламните цели на организацията
o Познават добре рекламните формати и ефективността им от използването им
o Работа с маркетингови проучвания за рекламни цели
2) могат:
o Да избират ефективни рекламни формати за кампании
o Да разработват рекламни кампании
o Да използват спецификата на рекламните платформи
o Да планират бюджет за рекламна кампания
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Самостоятелна работа
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
№ на занятие Заглавие на темата Форма на преподаване Брой часове
1 Анализ на рекламна кампания на (бранд, организация, личност, идея, събитие, кампания и др.) по примера на……..
Лекция 30 часа
Литература по темите:
Основна литература:
1. Доганов, Д., Ф.Палфи. Рекламата каквато е, изд. Принцепс, С., 2000;
2. Робинсън, Дж., "Манипулаторите", изд. Кръгозор, С. 2001
3. Доганов, Д. и Дуранкиев. Речник на рекламните термини.
4. Иванов, М. Подвеждащата реклама, изд. Сиела, С. 2007
5. Левинсън, Дж., Ханли, П. Guerrilla marketing право в подсъзнанието, изд. Класика и стил, С. 2006
6. Кафтанджиев, Хр. Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена., изд. Сиела, С. 2006
7. Кафтанджиев, Хр., Герои и красавици в рекламата, изд. Сиела, С. 2007
Допълнителна литература:
1. Кафтанджиев, Хр. Absolut Semiotics.изд. Сиела, С. 2008
2. Клайн, Наоми. Без Лого. Елементи, 2005
3. Зийман, С. Краят на рекламата каквато я познаваме, изд. Фокус, С. 2004
4. "Изповедите на един рекламист" - Дейвид Огилви/"Confessions of an advertising man" - by David Ogilvy.
5. "Огилви за Рекламата"- Дейвид Огилви/" Ogilvy on Advertising" - David Ogilvy.
6. "Sign cafe" - списание за маркетинг и реклама.
7. Списание "Едно"
Средства за оценяване:
Текущ контрол
писмени задачи - 100%
Финален изпит
тест - 100%