CITB522 Проект: Теория на игрите

Анотация:

Целта на самостоятелната работа е да представи на студентите с основните проблеми възникващи в областта на теория на игрите. Те ще се сблъскат с проблематиката и подходите при анализ и моделиране на стратегиите при реализацията на игри.

прочети още
Информационни технологии

Преподавател(и):

проф. Димитър Атанасов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

2) могат:

Да реализират основни стратегиите на различни типове игри. Да намират опримална стратегия при даден план на играта.


Предварителни изисквания:
Необходимо е студентите да имат базови знания по комбинаторика, теория на вероятностите, алгебра и анализ.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

http://stellar.mit.edu/S/course/14/fa04/14.12/materials.html

http://levine.sscnet.ucla.edu/econ201/readings.htm

http://www.math.ucla.edu/~tom/Game_Theory/Contents.html

S. Karlin. Mathematical methods and theory in games, programming and economics, volume 2. Addison-Wesley, 1959.

Kuhn, H.W. "Classics in Game Theory." (Princeton University Press, 1997)