Маркетинг - ДО
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения (български език или компютри), 30 часа от двусеместриален курс по спорт/изкуства/езици (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от практически курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от практически курсове в програмата.

5-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- BAEB516D Разработване на писмен материал I гл. ас. д-р Стефания Темелкова 60 ч. 6 кр.
- BAMB517D Проект: Управление на маркетинга в компаниите проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Стефан Стефанов доц. д-р Надежда Димова 120 ч. 12 кр.
- BAMB526D Самостоятелна работа: Продуктова и дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.