BCRM311 Магистърски стаж по бизнес комуникации
Анотация:
Целта на стажа в чужбина е студентите да придобият опит в чуждоезична среда при прилагането на придобитите в университета теоретични знания и умения в областта на бизнес комуникациите, културологичните основи на комуникацията, управлението на събитията, връзки с обществеността, управлението на проекти и др., както и да получат нови практически знания и умения, на които да търсят теоретичния еквивалент в обучението по бизнес комуникации. Заедно с посочената цел студентите ще имат възможността професионално да практикуват застъпените в програмата чужди езици /руски и английски/.
Практическото обучение се провежда във външни институции /държавни и частни/ и фирми, в които има позиции и отдели по бизнес комуникации, публични комуникации, връзки с обществеността, за работа с клиенти, междуфирмени комуникации и др. подобни.
Целта на стажа е студентите да придобият опит при прилагането на придобитите в университета теоретични знания и умения в областта на бизнес комуникациите, културологичните основи на комуникацията, управлението на събитията, връзки с обществеността, управлението на проекти и др., както и да получат нови практически знания и умения, на които да търсят теоретичния еквивалент в обучението по бизнес комуникации.
Стажовете в чужбина са два.
1. В Лондон /Великобритания/ - в сътрудничество и с любезното съдействие на туристическата фирма „Анатур”. Ръководител на стажа – доц. д-р Татяна Фед.
2. В Москва /Русия/ - по сключени двустранни Договори на НБУ с Московския държавен лингвистичен университет и Държавния институт по руски език „А.С.Пушкин”. Ръководител на стажа – доц. д-р Татяна Фед.
Преподавател(и):
доц. Татяна Фед д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• какви са принципите на бизнес комуникациите
• какви са принципите на културологичните основи на комуникацията
• какви са принципите на управлението на събитията
• какви са принципите на управлението на връзките с обществеността,
• какви са принципите на управлението на проекти
2) могат:
• да комуникират в бизнеса
• да управляват събития
• да управялват връзките с обществеността
• да управляват проекти
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Стаж
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1 Набиране на първична или вторична бизнес информация
2 Извършване на обработка на придобитата информация, съставяне на графики, таблици и др.;
Приемане на бизнес документи;
3 Извличане на подробности при повторно четене.
4 Обработка на бизнес документи;
5 Въвеждане на информацията от хартиен на електронен носител;
6 Работа с интернет /он-лайн комуникация/;
7 Извършване на всякакви помощни и оперативни дейности в посочените отдели, които са в рамките на дейността им по същество.