CSTM033 Самостоятелна работа: Тримерна компютърна анимация
Анотация:
В курсът се изработват няколко самостоятелни проекта, насочени към затвърждаване на базовите знания по тримерна компютърна анимация.
Преподавател(и):
Веселин Георгиев д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Основните понятия и термини на тримерната компютърна анимация.
• Основните методи и техники за реализация на тримерна компютърна анимация:
• Основните зависимости на създаваната анимация от типа на крайния носител
2) могат:
• да разбират тримерни компютърни анимации за различни класове сцени.
Предварителни изисквания:
Начално ниво на владеене на 3ds max
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Самостоятелна работа
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Разработване на анимации от процедурен вид.
Разработване на анимации от системи от частици.
Разработване на анимации от йерархични системи и обратна кинематика.
Разработване на анимации от базова анимация на прост персонаж.
Литература по темите:
J. Harper, Mastering Autodesk 3ds Max 2013, Sybex, Sept. 2012, ISBN-13: 978-1118129715
M. McCarthy, How to Cheat in 3ds Max 2014: Get Spectacular Results Fast, Focal Press, 2013, ISBN-13: 978-0415842747
K. L. Murdock, Autodesk 3ds Max 2014 Bible, Wiley, 2013, ISBN-13: 978-1118755075
T. Boardman, Getting Started in 3D with 3ds Max: Model, Texture, Rig, Animate, and Render in 3ds Max, Focal Press, 2013, ISBN-13: 978-0240823959
P. Draper, Deconstructing the Elements with 3ds Max: Create Natural Fire, Earth, Air and Water without Plug-ins, 3rd Edition, Focal Press, 2008, ISBN-13: 978-0240521268
Autodesk, 3ds Max MaxScript Essentials, 2nd edition, Focal Press, 2008, ISBN-13: 9780240809328
M. Chandler , P. Podwojewski , J. Amin , F. Herrera, 3ds Max Projects: A Detailed Guide to Modeling, Texturing, Rigging, Animation and Lighting, 3DTotal Publishing, 2014, ISBN-13: 978-1909414051
Средства за оценяване:
Две курсови задачи.