BCRM208 Самостоятелна работа: Бизнес предложение, обява, реклама - специализирана терминология
Анотация:
Общата концепция на самостоятелната работа включва познания и умения за подготовка и написване на тема, свързана с конкретно бизнес предложение, обява, реклама (специализирана терминология) в контекста на основния курс по Управление на комуникации и връзки с обществеността. Темата се представя като презентация РРТ в обем до 20 слайда и се представя от студентите в рамките на семестъра.
Цели:
• Студентите да се запознаят с конкретен обект, да проучат необходимата специализирана литература и да развият самостоятелно предварително избрана тема за презентацията (с текст и илюстрации).
• Студентите да получат допълнителни практически знания по управление на комуникациите и връзките с обществеността чрез обобщаване на получените до този момент теоретични знания, адаптирайки ги към практиката с конкретно бизнес предложение, рекламна политика и др.
• Студентите да покажат самостоятелно мислене по темата и умение да анализират и обобщават конкретно бизнес предложение, обява, реклама като покажат владеене на специализираната терминология, използвана в практиката.
Изискванията, необходимата литература и сроковете за предаване се представят на студентите предварително, както в рамките на семестъра, така и в MOODLE.
Преподавател(и):
доц. Соня Алексиева д-р
доц. Ирина Георгиева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Предварителни изисквания:
Изискванията, необходимата литература и сроковете за предаване се представят на студентите предварително, както в рамките на семестъра, така и в MOODLE.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Самостоятелна работа
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА ЛИТЕРАТУРА
1. Алексиева, С., Пъблик рилейшънс – Книга за това, което не може да се купи, а трябва да се спечели, изд. НБУ, С., 2016.
2. Алексиева, С., Бизнес комуникации, изд. НБУ, С., 2011
3. Брекенридж, Д.,PR.2.0, изд. Сиела, С., 2009
4. Голблат, Д., Специални събития - Глобалният събитиен мениджмънт през 21 век, Рой Комюникейшън,С., 2009
5. Доулинг, Г., Създаване на корпоративна репутация: идентичност, имидж и представяне, изд. Рой Комюникейшън, С., 2005
6. Лъкет, О., Кейси, М., Социалният организъм, изд. Кръгозор, С., 2017
7. Русев, П. Властта на хората. Новият маркетинг, изд. Е-Академия, С., 2011
8. Сб. Лидерството – време е за промени (съст. и редактор Димитър Панайотов), изд. НБУ, С., 2015
Средства за оценяване:
Представената самостоятелно разработена тема се защитава в рамките на семестъра и се оценява в процентно съотношение 80:20