Маркетинг - ДО
Кратко представяне на програмата:
След втората година на обучение студентите могат да се обучават в основна major-програма и в minor-програма - втора специалност от същото или друго професионално направление.
Minor-програмите се вписват в дипломата като втора специалност.
Курсовете, предложени в minor-програмите, са примерни - с помощта на програмен директор студентите могат да записват други курсове от третата и четвъртата година на аналогичната бакалавърска програма.
Специалност и професионална квалификация:
Специалност: Маркетинг
Квалификация: икономист
Международна мобилност:
Програмата осигурява възможност за международна студентска мобилност с университети в страни с развити и развиващи се капиталови пазари - Италия, Германия, Франция, Швейцария, Русия и Турция.
Компетенции на завършилите програмата:
Притежават знания в областта на управлението на маркетинга, потребителското поведение, продуктовата политика маркетинга на услугите, бизнес логистиката и дистрибуционната, рекламната политика, продаването и управлението на продажбите и маркетинговите проучвания.
Придобиват умения, необходими за работа в сложната и динамична маркетингова среда.
Дипломиране:
Завършването на обучението в minor-програма-втора специалност става с успешна защита на четирите семестриални проекта .
Професия и възможни заемани длъжности:
Завършилите програмата са: икономист; експертни в областта на маркетинга - ценовата политика, рекламата, проучването на пазара, връзките с обществеността, продажбите и др.
Департамент, предложил програмата:
Икономика