Психология на развитието
Програмна схема
Семестриална учебна заетост:
за І-III сем. - студентите избират 15 от 21 кредита както от аудиторни, така и от извънаудиторни учебни форми за всеки семестър. В случай, че извънаудиторните учебни форми за семестъра включват провеждане на стаж или практика,
изборността е възможно да бъде и по-малка.
1-ви семестър
Задължителни извънаудиторни учебни форми
Аудиторни курсове (кредитни)
- DEVM100 Емоционално и поведенческо развитие в детството-юношеството Весела Банова 30 ч. 3 кр.
- DEVM101 Мозък и развитие на психичните функции проф. Ивайло Търнев, д.н. гл. ас. д-р Иво Попиванов гл. ас. д-р Армине Джанян 30 ч. 3 кр.
- DEVM105 Организационен контекст за развитие на децата и юношите в училище и в други институции доц. д-р Елена Паспаланова гл. ас. д-р Соня Драгова д-р Галина Маркова-Дерелиева 30 ч. 3 кр.
- DEVM106 Въведение в теорията и методите на консултиране доц. д-р Никола Атанасов гл. ас. д-р Светлозар Василев 30 ч. 3 кр.
- DEVM111 Социално развитие доц. д-р Елена Андонова гл. ас. д-р Надя Колчева 30 ч. 3 кр.
- DEVM112 Когнитивно развитие доц. д-р Милена Мутафчиева гл. ас. д-р Кристина Гоцева-Българанова 30 ч. 3 кр.
- DEVM131 Психоаналитичният подход към соматизации и психосоматични организации преп. Красимир Таушанов 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- DEVM110 Семинар: Емпирични изследвания на ранно детско развитие доц. д-р Елена Андонова 30 ч. 3 кр.
- DEVM124 Проект: Стандартизиране на методика за когнитивно и езиково развитие доц. д-р Елена Андонова доц. д-р Маргарита Станкова 30 ч. 3 кр.
- DEVM126 Самостоятелна работа: Организационен контекст в развитието гл. ас. д-р Соня Драгова 30 ч. 3 кр.