Политически комуникации
Програмна схема
Семестриална учебна заетост:
за І-III сем. - студентите избират 15 от 21 кредита както от аудиторни, така и от извънаудиторни учебни форми за всеки семестър. В случай, че извънаудиторните учебни форми за семестъра включват провеждане на стаж или практика,
изборността е възможно да бъде и по-малка.
3-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- PCOM015 Имиджмейкинг проф. д-р Росен Стоянов 30 ч. 3 кр.
- PCOM016 Политическа реклама доц. д-р Стойко Петков 30 ч. 3 кр.
- PCOM017 Политически брандинг гл. ас. д-р Боряна Гигова 30 ч. 3 кр.
- PCOM018 Лобиране и лобистки практики гл. ас. д-р Катя Христова-Вълчева 30 ч. 3 кр.
- PCOM019 Пъблик Афеърс гл. ас. д-р Кирил Аврамов 30 ч. 3 кр.
- PCOM020 Писане на речи доц. д-р Йордан Ефтимов 30 ч. 3 кр.
- PCOM021 Политически кампании в Интернет гл. ас. д-р Ирена Тодорова 30 ч. 3 кр.
Извънаудиторни учебни форми (кредитни)
- PCOM108 Стаж проф. д-р Росен Стоянов 150 ч. 15 кр.