ADVM001 Проект: Интегрирана комуникационна компания
Анотация:
Проектът „Интегрирана комуникационна кампания” цели да стимулира студентите да анализират и интегрират основните комуникационни инструменти – реклама, връзки с обществеността, насърчаването на продажбите, директния маркетинг и личните продажби.
Дисциплината има за цел да развие познанията по маркетингови комуникации чрез серия от наблюдения и анализи.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Основните канали за комуникация с потребителя
• Традиционни и нетрадиционни похвати
2) могат
• Да планират основни канали за комуникация с потребителите
• Да интерпретират успешно ролята на всеки канал в общия комуникационен микс
• Да разработват успешни стратегии в областта на маркетинговите комуникации, като успешно си взаимодействат с рекламни агенции и медии
Предварителни изисквания:
Няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Всеки студент ще получи индивидуално задание от преподавателя за извършването на анализ по темата на курса.
Общи изисквания:
1. Изберете продукт с интегрирана комуникационна кампания, която протича в момента на провеждане на курса
2. Анализирайте отделните комуникационни инструменти, използвани за кампанията
3. Анализирайте отделните интеграционни елементи във всеки от каналите, като очертаете положителните и отрицателните страни при реализираната кампания
4. Направете препоръка за подобрение на интеграцията между отделните канали
Литература по темите:
• Залезът на рекламата и възходът на PR, Ал Рийс, Лаура Рийс
• Изповедите на един рекламист, Дейвид Огилви
• Интегрирани маркетингови комуникации, Димитър Доганов, Боян Дуранкев, Христо Катранджиев
• Краят на рекламата каквато я познаваме, Серджо Зийман
• Медияпланиране на рекламната кампания, Христо Катранджиев
Средства за оценяване:
Курсов проект
Дискусия