ADVB518 Проект: Работа по бриф на ЕАСА
Анотация:
Проектът има за цел студентите да разработят реален проект по бриф на Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA). Всяка година EACA развива международния студентски конкурс AdVenture, в който студенти от Европа работят по бриф на реален клиент (обикновено значима европейска организация), като самият конкурс се провежда на няколко етапа и се журира от авторитетно международно жури. Тъй като всеки университет може да излъчи до 4 екипа от 4 студенти, идеята на този проект е да насърчи студентите от БП Реклама да участват масово в разработването на реални проекти по брифа на EACA, като след вътрешна дискусия и защитата най-добрите екипи бъдат излъчени като представители на НБУ в конкурса AdVenture.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) ще знаят
• Как изучаваното в рамките на лекционните курсове се прилага на практика
2) ще могат
• да планират и провеждат сами процеси, свързани с развитието на една рекламна и медийна кампания.
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
-
Литература по темите:
• Краят на рекламата каквато я познаваме, Серджо Зийман
• Краят на маркетинга какъвто го познаваме, Серджо Зийман
• Бъзззз маркетинг, Марк Хюз
• Увод в мениджмънта на рекламата, Камен Каменов
• Медияпланиране на рекламната кампания, Христо Катранджиев
• Материали от лекционни курсове към БП Реклама
Средства за оценяване:
Екипен проект
Защита