ADVB607 Иновативни форми на рекламата

Анотация:

Курсът има за цел да запознае студентите с иновативните средства за реклама в съвременната практика. Разглежда тенденциите за развитие в различните медийни канали. Отеля се внимание на новите технологии за създаване на ефективна комуникация и приложението им при изграждане на интерактивни решения с потребителите.

прочети още
Бранд мениджмънт (на английски език)

Преподавател(и):

доц. Даниела Кадийска  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

успешно завършилите студенти

ще знаят:

- Какво е иновация и какво не е; видове иновации

- новите тенденции прилагани в медийните канали в съвременния бизнес

- Нови технологии за създаване на интерактивна реклама

ше могат да:

- Разбират въздействието на иновациите върху компанията, различните видове иновации и да ги разпознават

- Оценяват много от характеристиките на иновациите, да иновират продукти, както и да представят цялостни креативни и нестандартни решения за комуникация.

- Използват различни инструменти за постигане на по-голяма ефективност в комуникациите


Предварителни изисквания:
няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

1. Същност на иновациите. Видове иновации.

2. Оценяване на иновациите. Продуктова иновация, етапи, примери

3. Генериране на идеи за иновация на продукт чрез метода SCAMPER

4. Дизайн мислене - процес за генериране на иновативни решения

5. Иновация на продукт - практическа разработка

6. Иновативни решения в прес рекламата – вестници и списания, печатни материали

7. Иновативни решения в тв. и радио рекламата

8. Иновативни решения във външната и транспортна реклама

9. Иновативни решения при употреба на мобилните телефони като комуникационен канал – мобилни приложения и интеракция

10. Иновативни решения при реклама на мястото на продажбата, визуален мърчандайзинг

11. Опаковките като комуникационен канал - иновативни решения

12. Иновативни решения в интернет рекламата

13. Практическа екипна разработка - ИМК за въвеждане на нов продукт на пазара (концепция с нестандартни медийни решения)

Литература по темите:

посочена в Мудъл

Средства за оценяване:

Текущо оценяване - екипна практическа разработка

- Иновации в медийните канали - презентация

- Избор на продукт и предварителни маркетингови изследвания

- Предложение за иновация на продукт - практическа разработка

- Предложение за ИМК на иновирания продукт използвайки нестандартни медийни решения за интеракция с потребителите - практическа разработка

Семестриален изпит

- писмен изпит

- курсова практическа разработка - защита

- устен изпит