ADVB607 Иновативни форми на рекламата
Анотация:
Курсът има за цел да запознае студентите с иновативните средства за реклама в съвременната практика. Разглежда тенденциите за развитие в различните медийни канали. Отеля се внимание на новите технологии за създаване на ефективна комуникация и приложението им при изграждане на интерактивни решения с потребителите.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
успешно завършилите студенти
ще знаят:
- Какво е иновация и какво не е; видове иновации
- новите тенденции прилагани в медийните канали в съвременния бизнес
- Нови технологии за създаване на интерактивна реклама
ше могат да:
- Разбират въздействието на иновациите върху компанията, различните видове иновации и да ги разпознават
- Оценяват много от характеристиките на иновациите, да иновират продукти, както и да представят цялостни креативни и нестандартни решения за комуникация.
- Използват различни инструменти за постигане на по-голяма ефективност в комуникациите
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1. Същност на иновациите. Видове иновации.
2. Оценяване на иновациите. Продуктова иновация, етапи, примери
3. Генериране на идеи за иновация на продукт чрез метода SCAMPER
4. Дизайн мислене - процес за генериране на иновативни решения
5. Иновация на продукт - практическа разработка
6. Иновативни решения в прес рекламата – вестници и списания, печатни материали
7. Иновативни решения в тв. и радио рекламата
8. Иновативни решения във външната и транспортна реклама
9. Иновативни решения при употреба на мобилните телефони като комуникационен канал – мобилни приложения и интеракция
10. Иновативни решения при реклама на мястото на продажбата, визуален мърчандайзинг
11. Опаковките като комуникационен канал - иновативни решения
12. Иновативни решения в интернет рекламата
13. Практическа екипна разработка - ИМК за въвеждане на нов продукт на пазара (концепция с нестандартни медийни решения)
Литература по темите:
посочена в Мудъл
Средства за оценяване:
Текущо оценяване - екипна практическа разработка
- Иновации в медийните канали - презентация
- Избор на продукт и предварителни маркетингови изследвания
- Предложение за иновация на продукт - практическа разработка
- Предложение за ИМК на иновирания продукт използвайки нестандартни медийни решения за интеракция с потребителите - практическа разработка
Семестриален изпит
- писмен изпит
- курсова практическа разработка - защита
- устен изпит