ADVB210 Семинар: "Маркетинг, реклама и графичен дизайн"

Анотация:

Семинарът ще разгледа пресечната точка между маркетинг, реклама и графичен дизайн.

В хода на семинара ще се търси отговор трите направления взаимно се допълват и надграждат.

Семинарът ще привлече гост лектори (криейтив директори, бранд мениджъри) от различни компании, които ще представят етапите през които се развива един реален рекламен продукт – от маркетинговото планиране и цели до конкретната графична реализация.

прочети още
Графичен дизайн

Преподавател(и):

доц. Кристиян Постаджиян  д-р
доц. Илия Кожухаров  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят

• Начините, по които маркетинг, реклама и графичен дизайн взаимно ес допълват и надграждат.

• Ролята на трите звена при планирането и развитието на рекламна кампания

2) могат

• Да работят успешно в екип маркетинг / реклама / дизайн

• Да предлагат решения в областта на рекламата, съобразени с интеграция на трите области


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения: общи познания в областта на рекламата

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Упражнения

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

-

Литература по темите:

• Едуард де Боно:

1. Шест мислещи шапки: синтезиран подход, изд. Принцепс

2. Шестте медала за стойност, изд. Locus

3. Шестте рамки на мислене, изд. Locus

4. Как да развием творческото мислене, изд. Locus

5. Как да притежаваме красив ум, изд. Locus

6. Практическото мислене, изд. Кибеа

7. „Малка лилава книга за НЕстандартното мислене, изд. Проджекта

• Филип Котлър и Фернандо Триас де Бес, Латерален маркетинг: Нови техники за нестандартни идеи, изд. Locus

• Сет Годин, Лилавата крава, изд. Кръгозор

• Сет Годин, Всички сме уникални, изд. Locus

• Джак Фостър, Бъди идеяист, изд. Рой Комюникейшън

• Luke Sullivan,Hey Whipple Squeeze this – A guide to creating great advertising (Аdweek series) („Хей Уипъл стисни това – Упътване за създаване на велики реклами” (поредица на Адуийк) – Люк Съливан).

• Pat Fallon, Juicing the orange – how to turn creativity into a powerful business advantage

• Jon Steel, Truth, Lies and Advertising – The Art of Account Planning

• Morton Garchik, Creative Visual Thinking: How to Think Up Ideas Fast--A System for Art Directors, Designers, Illustrators, Photographers, Account Executives

• „Sign cafe” – списание за маркетинг и реклама.

• Списание „Foto & Video”

Средства за оценяване:

-