COMM214 Мениджмънт на Интернет продуктите
Анотация:
Анализ и практическо използване на различни Интернет сайтове за анализ на медии, новини в реално време и комункация по проблемите
Преподавател(и):
Пламен Павлов д-р
проф. Руси Маринов д.н.
Описание на курса:
Компетенции:
Да могат да използват на практическо ниво различни Интренет продукти и технологии за целтие на управление на информацията и медиите;
Предварителни изисквания:
Базисни познания за архитектура на мрежата и съществуващите приложни програми, намерили приложение в медиите
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Интернет технологии-развитие в последните години;
История на уеб браузърите-характеристики и особенсоти за извличане на информация;ю
Медийни Интернет продукти;
Приложение на техники от уеб 2.0 за целиете на медиите;
История на социалните мрежи;
Приложна комуникация и медии;
Литература по темите:
Годишник на департамент масови комункации, електронен вариант от 2009-2012'
Стратегически комункации и знание е-ръководство, НБУ 2010г.;
Mashable.com;
Средства за оценяване:
Анализи-1;
реферати-1;
Публикация-1;
Форуми-1;