ALHM209 Чуждоезиково обучение (трети чужд език - френски)
Анотация:
Курсът продължава интензивното изучаване на френския като трети чужд език.Целта е студентите натрупат речников запас и да усвоят основните граматични форми, позволяващи им да комуникират успешно с колеги, партньори и клиенти на френски език.
Преподавател(и):
преп. Славянка Стамова
преп. Мирослав Станчев
преп. Георги Рашев
преп. Даниела Димитрова
преп. Десислава Илиева
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
• 1) знаят: основните граматични категории, значенията на някои специализирани термини, разполагат с базов речников запас за общуване по основни житейски и професионални теми
• 2) могат: да водят разговор на френски език, да си служат с писмени документи на френски език
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• .базови знания по френски език
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1 . Bon voyage !
Comparaison simple
Adjectifs demonstratifs
Adjectifs possessifs
Лекции, практически занимания 3/4
2 . Bon appetit !
Article partitif
Emploi des articles
Interrogation (forme avec inversion)
Reponses : oui – si – non
Forme possessive : a + pronom
Лекции, практически занимания 3/4
3 . Quelle journee !
La conjugaison pronominale
L’imperatif
L’expression de la quantite (peu – un peu de – quelque – etc.)
Лекции, практически занимания 4/3
4 Qu’on est bien ici !
Prepositions et adverbes de lieu
Verbes exprimant un deplacement (emploi des prepositions)
Лекции, практически занимания 5/4
Литература по темите:
J.JIRARDET, J.PECHEUR, C.GIBLE, ECHO 1 – Methode de francais, CLE INTERNATIONAL
J.JIRARDET, J.PECHEUR, C.GIBLE, ECHO 1 – Cahier personnel d’apprentissage, CLE INTERNATIONAL
S. CORBEAU, CH.DUBOIS, JL.PENFORNIS, L. SEMICHON, HOTELLERIE-RESTAURATION.COM - Methode de francais professionnel, CLE INTERNATIONAL
M. GREGOIRE, O.TIEVNASE – Grammaire progressive du francais, CLE INTERNATIONAL/ COLIBRI
Средства за оценяване:
ТЕСТ 50 %
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50 %