MBAM905 Управление на взаимоотношенията в маркетинга
Анотация:
Успешният маркетинг се базира на хармоничната взаимовръзка между компанията, която го прилага и много на брой вътрешни и външни звена. Успешното реализиране на всяка една маркетингова дейност изисква добър синхрон на много звена, които работят вътре и извън компанията – доставчици, дистрибутори, рекламни агенции, проучвателни компании и т.н. Маркетинговата дейност обаче трудно може да се организира единствено и само от компаниите, които я прилагат. Необходим е опита и специфичните познания на редица други компании и експерти. Всичко това превръща процеса по управление на маркетинговите дейности в сложен механизъм, в който участие взимат десетки хора и компании, а всичко това поражда изключително много взаимоотношения. Целта на курса е да изследва тези взаимоотношения.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно разбиране на маркетинговите процеси и зараждащите се взаимоотношения.
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1. Холистичен маркетинг.
2. Аудитории, с които компаниите взаимодействат.
3. Изграждане на взаимоотношения с клиентите.
4. Управление на взаимоотношенията в дистрибуцията.
5. Управление на взаимоотношенията в комуникациите.
6. Управление на взаимоотношенията клиент - агенция.
Литература по темите:
Лекционен курс и материали в Moodle
Средства за оценяване:
Курсова работа
Тест