ALHM113 Видео-конференция "Маркетинг на лукса в бутикови хотели"
Анотация:
Целта на курса “Маркетинг на лукса” е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на маркетинга на лукса.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: (1) разкриват се особеностите на индустрията на лукса, основните сектори и участници; (2) изясняват се характеристиките на луксозната марка; (3) представят се клиентите потребяващи луксозни продукти; (4) изясняват се елементите на маркетинг микса на луксозен продукт.

Преподавател(и):
доц. Тиери Лотар д-р
Яна Константинова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят: да откриват разликите в различните категории хотели, ресторанти.
2) могат: да участват и реализират категоризация на висококатегорийни хотели и ресторанти , както и да управляват тяхната дейност
Предварителни изисквания:
• Успешно преминат курс по Въведение в маркетинга
• Познания по маркетинг, хотелиерство, ресторантьорство, микро и макроикономика
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар в извън учебно време
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Избор на обекти за посещение и срещи с представители на маркетингови отдели в обектите по предварителен график
Литература по темите:
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000, 643 стр.
Chevalier М. et al., Management et marketing du luxe, Dunod, 2éd, 201, 400 p.
Bastien V., Kapferer J-N, Luxe oblige. Eyrolles, 2008, 383 p.
Castarède J., Le luxe. Presses Universitaires de France – PUF, 2010, 128 p.
Sicard M-C, Luxe, mensonges & marketing, Pearson Village Mondial, 2010, 224 p.
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 50%