MBAM627 Семинар: Изследователска работа към програмата
Анотация:
• Извършва се анализ, при който на базата на избран туристически обект се прилага конкретен аналитичен метод – SWOT, PESTE, Benchmarking, MBCG и др.

Преподавател(и):
доц. Михаил Михайлов д-р
доц. Теодора Ризова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Методологията на анализ на туристически обект
2) могат:
• Да прилагат инструментариума на стратегическия анализ в туристическата практика
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Въведение в туризма
• Стратегическо управление на туризма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1 Туристическа интерпретация на ресурсите Тема за разработка
2 Структуроопределящи компоненти на туризма Тема за разработка
3 Визия, мисия и цели на стратегическото управление на туризма Тема за разработка
4 Технология на стратегическото управление на туризма Тема за разработка
5 Устойчиво развитие на туризма-философия, цели и приоритети Тема за разработка
6 Стратегическо подходи в управлението ан финансите в туризма Тема за разработка
Литература по темите:
1. Ангелов, А. Основи на мениджмънта, С., 2000.
2. Гибсън, Р. Преосмисляне на бъдещето, С. 2000.
3. Дракър, П. Мениджмънт: задачи, отговорности, практики. С., 2003.
4. Михайлов, М. Стратегическо управление на туризма. НБУ, 2005.
5. Corporate social responsibility: Myth or Reality. ILO, 2003.
Средства за оценяване:
самостоятелна разработка- 50%
презентация-50%