Маркетинг мениджмънт
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата преминава през курсове по управление на маркетинга, стратегически маркетинг, комуникационен мениджмънт, стратегическо управление на марките, цени и ценообразуване, маркетингови сравнителни анализи, иновационен маркетинг, маркетингови проучвания, конкуренция и конкурентоспособност, управление на корпоративната репутация, бранд мениджмънт и бранд стратегии, дигитален маркетинг и др.
Програмата предлага подготвителен модул за кандидати от други образователни области.
Програмата предлага надграждащ семестър за кандидати с образователно-квалификационна степен "професионален бакалавър".
Специалност и професионална квалификация:
Специалност: Маркетинг мениджмънт
Квалификация: магистър по маркетинг
Практики:
Програмата включва провеждането на практики и стажове в държавни институции, както и в компании от финансовия и нефинансовия сектор.
Международна мобилност:
По европейска програма "Обучение през целия живот", секторна програма "Еразъм" в университети в Италия, Германия, Словения,Турция, Финландия и Франция.
Компетенции на завършилите програмата:
Завършилите програмата:
- познават условията на модерния маркетинг мениджмънт, стандарти, стратегии и практика в маркетинга;
- познават динамиката на международната маркетингова среда, потребителските очаквания и потребности;
- могат да създават стратегически маркетингови стратегии, бранд стратегии, както и да управляват цялостния процес.
- могат да анализират последиците от маркетинговата политика в организациите в условията на глобална търговия, както за отделна компании, така и на макроикономическо ниво.
Дипломиране:
Завършването на обучението в магистърската програма става със защита на магистърска теза или полагане на държавен изпит след покриване на изисквания брой кредити.
Професия и възможни заемани длъжности:
Завършилите могат да работят на различни нива в частния и публичния сектор, да участват пълноценно в подготовката, сключването и изпълнението на външнотърговски сделки, както и да вземат управленски решения, отчитайки възможностите и рисковете на международните пазари. Те могат да работят в тези области както в държавната администрация, така и в частни компании и в неправителствения сектор.
Департамент, предложил програмата:
Икономика
Администрация и управление