CARB805 Анимация на персонажи (3D StudioMAX) ІІ част
Анотация:
Този курс има за цел да подготви практически и теоретически студентите да използват MAX за специфичната си работа Акцентът в него е върху Character animation От друга страна съдържащите се във MAX възможности за симулация на реалното пространство, откриват възможности за реализация в индустрията на игрите и киното.За целта ще бъдат разгледани както всички възможности за изграждане и анимиране на хуманоидни йерархии ,така и възможностите за физическо симулиране поведението на твърди и меки тела, симулация на групово поведение и др.
Преподавател(и):
преп. Красимир Иванов
гл. ас. Севина Иванова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
знаят:
Принципите и философията на 3D анимацията на човешки и антропоморфни символи.
могат:
Да анимират обекти и системи в MAX
Да работят със съвместим MAX софтуер
Да работят с Biped и Biped crowd MAX.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и /или умения:
Работят с графични файлове в компютър
Класическите анимационни техники
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1 Преговор на първа част.
2 Анимация на ниво подобекто.Морф. Морфер.
3 Свързани параметри
4 Мениджер на реакции
5 Редактор на параметри
6 Сиситеми за персонажна анимация- Biped
7 Системи за персонажна анимация- CAT tool
8 Нелинейно действие.Условни и случайни преходи и събития. Biped crowd
Упражнения
9 Риг на лицева мимика. Тестове
10 Риг на длан с пръсти.Тестове
11 Симулации. Дрехи
12 Mtion Flow
13 Симулация на групово поведение с Biped crowd
14 Неволеве поведения. Физически симулации
Литература по темите:
Professional Short Films with Autodesk® 3ds Max®
Chris Neuhahn / Josh Book
Средства за оценяване:
Практически разработки-50%
Участие и активност-25%
Казуси-25%