Реклама
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
8-ми семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB701 Управление на взаимоотношенията с клиентите доц. д-р Даниела Кадийска доц. д-р Кристиян Постаджиян 30 ч. 3 кр.
- ADVB705 Управление на организационната репутация проф. д-р Десислава Бошнакова гл. ас. д-р Десислава Данкова 30 ч. 3 кр.
- ADVB800 Оформяне на портфолио и защита доц. д-р Даниела Кадийска Дорина Минковска 30 ч. 3 кр.
- ADVB804 Реклама на външни пазари доц. д-р Ирена Бокова доц. д-р Кристиян Постаджиян 30 ч. 3 кр.
- ADVB805 Онлайн рекламни кампании Георги Малчев 30 ч. 3 кр.
- CASB561 Творческият процес в рекламата и стандарти проф. д-р Стефан Серезлиев 30 ч. 3 кр.