Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
8-ми семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB701 Маркетинг на услугите Силвия Зарева 30 ч. 3 кр.
- BAMB720 Бизнес маркетинг доц. д-р Ваня Сланчева-Банева 30 ч. 3 кр.
- BAMB801 Международен маркетинг проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB807 Стратегически маркетинг проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB844 Директен маркетинг доц. д-р Кристиян Постаджиян 30 ч. 3 кр.
- BAMB845 Маркетинг на бързооборотни стоки проф. д-р Христо Катранджиев 30 ч. 3 кр.