Реклама
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
7-ми семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB700 Художествено оформление на печатна реклама (Print Art Direction) доц. д-р Калина Христова 30 ч. 3 кр.
- ADVB707 Дигиталният образ и визуалната комуникация в рекламата преп. Ангелина Василева 30 ч. 3 кр.
- ADVB709 Социологически методи в рекламата проф. д-р Мартин Канушев 30 ч. 3 кр.
- ADVB715 Рекламни казуси и практики Николай Тинков 30 ч. 3 кр.
- ADVB716 Дигитален брандинг гл. ас. д-р Боряна Гигова 30 ч. 3 кр.
- ADVB717 Стратегическо планиране Василиса Иванова 30 ч. 3 кр.
- ADVB720 Бриф и инсайт в рекламата Иван Христов Александра Стоименова-Атанасова 30 ч. 3 кр.
- CASB764 Медиа планиране доц. д-р Кристиян Постаджиян 30 ч. 3 кр.