Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
7-ми семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB604 Организация и управление на външнотърговската дейност доц. д-р Ирена Николова 30 ч. 3 кр.
- BAMB622 Емоционален маркетинг доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB623 Маркетингови анализи доц. д-р Ваня Сланчева-Банева 30 ч. 3 кр.
- BAMB705 Бранд-мениджмънт проф. д-р Христо Катранджиев 30 ч. 3 кр.
- BAMB719 Онлайн маркетинг Жюстин Томс Георги Малчев 30 ч. 3 кр.
- BAMB721 Мърчандайзинг гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAMB802 Управление на продажбите доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB836 Връзки с обществеността (PR) гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.