BAHR667 Професионална терминология - втори чужд език - френски

Анотация:

Целта на курса е обогатяване на професионалната терминология на френски език, в областта на хотелиерството и ресторантьорството, както и достигане ниво на свободно общуване на френски език, на професионална тематика.

прочети още
Мениджмънт на хотелиерството и ресторантьорството (професионален бакалавър)

Преподавател(и):

преп. Десислава Илиева  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

Необходимата терминология в областта на хотелиерството и ресторантьорството ,на френски език, с цел общуване.

2) могат:

Да общуват свободно с клиенти, работодатели и колеги в процеса на хотелиерското и ресторантьорско обслужване, на френски език.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

•по френски език

•Хотелиерство-теория,практика,специализирана терминология

•Ресторантьорство-теория,практика,специализирана терминология.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Френски

Теми, които се разглеждат в курса:

Presenter les equipements l’hotel

Prendre une commande a l’etage

Informer sur les curiosites locales

Assurer le service a l’etage

Decrire un plat

Prendre une commande au restaurant

Reclamations au restaurant

Reclamations a la reception

Reclamations a l’etage

Reclamations par courrier electronique

Comment traiter les reclamations et la lettre d’excuse

Preparer le depart du client

Presenter la note

Evaluer les prestations

Toujours en contact

Les moyens de paiement

L’imperatif present

Les nominalisations

Les pronoms personnels

Les adverbes de quantite

Voix active et voix passive

La comparaison

Les pronoms relatifs

Литература по темите:

1.CORBEAU Sophie-„Hotellerie-restauration.com”-CLE International,Paris-2006.

2.GREGOIRE Maya,TIEVNASE Odile-“Grammaire progressive du francais”-CLE International,Paris/Colibri,Sofia-2001.

3.СОТИРОВА Адриана - Балчева, ДОНЧЕВА Венета – Le francais parle – premiere partie - София, 1990

Средства за оценяване:

Тестове - 50 %

Участие в работа в групи - 50 %