BAHR649 Професионална терминология и бизнескомуникация - първи чужд език - френски

Анотация:

Целта на курса е обогатяване на професионалната терминология на френски език, в областта на хотелиерството и ресторантьорството, както и достигане ниво на свободно общуване на френски език, на професионална тематика.

прочети още
Мениджмънт на хотелиерството и ресторантьорството (професионален бакалавър)

Преподавател(и):

преп. Десислава Илиева  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

•Необходимата терминология в областта на хотелиерството и ресторантьорството ,на френски език, с цел общуване.

2) могат:

•Да общуват свободно с клиенти, работодатели и колеги в процеса на хотелиерското и ресторантьорско обслужване, на френски език.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

- по френски език - ниво В2.

- Хотелиерство-теория,практика,специализирана терминология

- Ресторантьорство-теория,практика,специализирана терминология.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Френски

Теми, които се разглеждат в курса:

1.Presenter les equipements l’hotel Лекции / Упражн. / работа в групи - 4 часа

2.Prendre une commande a l’etage Л / У / работа в групи 4часа

3.Informer sur les curiosites locales Л / У / работа в групи 6часа

4.Assurer le service a l’etage Л / У / работа в групи 4часа

5.Decrire un plat Л / У / работа в групи 4часа

6.Prendre une commande au restaurant Л / У / работа в групи 6часа

7.Reclamations au restaurant Л / У / работа в групи 4часа

8.Reclamations a la reception Л / У / работа в групи 4часа

9.Reclamations a l’etage Л / У / работа в групи 4часа

10.Reclamations par courrier electronique Л / У / работа в групи 4часа

11.Comment traiter les reclamations et la lettre d’excuse Л / У 6часа

12.Preparer le depart du client Л / У 6часа

13.Presenter la note Л / У 2часа

14.Evaluer les prestations Л / У 4часа

15.Toujours en contact Л / У 4часа

16.Les moyens de paiement Л / У 2часа

17.L’imperatif present Л / У 2часа

18.Les nominalisations Л / У 2часа

19.Les pronoms personnels Л / У 4часа

20.Les adverbes de quantite Л / У 4часа

21.Voix active et voix passive Л / У 4часа

22.La comparaison Л / У 4часа

23.Les pronoms relatifs Л / У 4часа

24.La communication telephonique : les regles d'or Л / У 10часа

25.La Bulgarie – une destination touristique Л / У 10часа

26.Revision Л / У 10часа

Литература по темите:

1.CORBEAU Sophie-„Hotellerie-restauration.com”-CLE International,Paris-2006.

2.GREGOIRE Maya,TIEVNASE Odile-“Grammaire progressive du francais”-CLE International,Paris/Colibri,Sofia-2001.

3.СОТИРОВА Адриана - Балчева, ДОНЧЕВА Венета – Le francais parle – premiere partie - София, 1990

4. Sotirova A, Popova N, Lekov L. - Correspondance commerciale - deuxieme edition remaniee

5.Iliev Andrey, Francais des affaires – Gabrovo, 2002

6. Лекции на преподавателя в MOODLE

Средства за оценяване:

Тестове - 50%

Междинен устен изпит - 50%