Реклама
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
6-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB601 Копирайтинг Милен Борисов 30 ч. 3 кр.
- ADVB603 Художествено оформление (Art Direktor) Дорина Минковска 30 ч. 3 кр.
- ADVB606 Визуалната комуникация в рекламата преп. Ангелина Василева 30 ч. 3 кр.
- ADVB607 Иновативни форми на рекламата доц. д-р Даниела Кадийска 30 ч. 3 кр.
- ADVB614 Пространствен дизайн в рекламата доц. Боряна Минчева 30 ч. 3 кр.
- ADVB615 Визуална корпоративна идентичност доц. д-р Калина Христова 30 ч. 3 кр.
- ADVB616 Стратегически бранд мениджмънт гл. ас. д-р Боряна Гигова 30 ч. 3 кр.
- CASB565 Реторика на рекламното послание гл. ас. Владимир Игнатов 30 ч. 3 кр.