Маркетинг
Програмна схема
В V и VI семестър студентите избират по 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса, също така записват и по две извънаудиторни учебни форми (една практика и една самостоятелна работа, семинар или проект). В VII семестър отново избират 6 от 8 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 120 часа. В VIII семестър избират 4 от 6 аудиторни и 1 от 2 практически некредитни курса и преминават стаж от 180 часа.
6-ти семестър
Практически курсове (некредитни)
Аудиторни курсове (кредитни)
- BABB601 Икономика за мениджъри проф. д-р Събина Ракарова 30 ч. 3 кр.
- BAMB503 Управление на маркетинга 30 ч. 3 кр.
- BAMB621 Изграждане и позициониране на търговската марка доц. д-р Соня Алексиева доц. д-р Димитър Трендафилов 30 ч. 3 кр.
- BAMB624 Бизнес планиране и прогнозиране доц. д-р Ваня Сланчева-Банева 30 ч. 3 кр.
- BAMB641 Правни аспекти на маркетинга проф. Райна Николова, д.н. 30 ч. 3 кр.
- BAMB642 Онлайн търговия Георги Малчев 30 ч. 3 кр.
- BAMB703 Рекламна политика гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB804 Маркетингови проучвания проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч. 3 кр.