TEAB511 Проект "Движението в театъра"
Анотация:
В този проект студентите имат задача да придобият умения по работа с текст, който имат побликуван от преподавателя в MOODL.,да изберат част от драматургичният текст,да разработят образните линии с помощта на танцови средства.
Преподавател(и):
доц. Татяна Соколова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите записали този курс трябва да владеят говорни техники , контакт-импровизация и съвременни танцови техники. Това се изразява с преминати съответни курсове в НБУ.Да имат афинитет към сценична реализация на работата в курса.
Предварителни изисквания:
Да владеят съвременнен език на тялото и да боравят с умения за синтезиране на танцови средства.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1.Избор на драматургичен материал за работа и обоснована защита на избора. - 4ч.
2.Разработване самостоятелно на образите и избор на танцова техника. - 6ч.
3.Разпределяне на ролите и определяне на сценичния продукт като жанр и отговорност на организация. - 6ч.
4.Изработване на поставения материал и констатация на преподавателя като режисьор. - 6ч.
5.Детайлно изработване на образи и технически моменти от проекта. - 8ч.
Литература по темите:
. Богданов, Богдан. Общуване с текста, София, 1992.
14. Браунек, М. Театърът в ХХ век. С., 1990.
15. Бретон, Андре. Два манифеста на сюрреализма. София, 2000.
16. Брехт, Бертолт. За театъра. С., Наука и изкуство, 1964.
17. Брук, Питър. Избрани произведения. Театър ХХ век. С., Наука и изкуство, 1978.
18. Брустийн, Роберт, Костов, Камен (превод). Театърът на бунта: Студии за Ибсен, Стриндберг, Чехов, Шоу, Брехт, Пирандело, О’Нийл, Жьоне и др., С., 2001, с. 175-201.
19. Бърк, Едмънд. Философско изследване върху произхода на нашите идеи за възвишеното и красивото. София, 2001.
Средства за оценяване:
Текущо оценяване и оценяване на съответния изработен продукт в курса.