BAHR580 Практическа подготовка за Държавни изпити - I част
Анотация:
Целта на аудиторния безкредитен курс „Практическа подготовка за държавни изпити - 1-ва част”, е студентите да систематизират и обобщят познанията си по френски език от целия период на обучение, като съставят и защитят курсов проект, анализирайки обект, в който са реализирали един от всички задължителни стажове по – хотел/ресторант/кухня на френски език. Студентът трябва да изложи в писмен вид, придобитите знания по време на реализираната дейност, анализирайки обекта, неговото функциониране, проблемите и начините за тяхното разрешаване, прилагайки знанията си, придобити от курсовете по френски език, ресторантъорство, хотелиерство и кулинарни техники.

Преподавател(и):
преп. Славянка Стамова
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Специализираната лексика на френски език, свързана със структурата на персонала в хотелското предприятие /рецепция/етажи/зала/кухня/ и неговите задължения и отговорности ;
• Специализираната лексика на френски език, свързана с професионалните техники в обслужването на клиента в хотела и ресторанта.
2) могат:
• да прилагат на практика познанията си по френски език при обслужването на клиенти в различните видовете средства за настаняване според тяхната специфика, изисквания и стандарти
• да приемат и обработват на френски език резервации в туристическите обекти
• да посрещат, регистрират, настаняват, обслужват по време на престоя и изпращат френски гости в хотела
Предварителни изисквания:
Френски език – ниво В2.
Успешно преминат курс ВАНR 530
Компютърни умения за работа с програма Word и Power Point.
Успешно преминали практики от първи, втори и трети курс на обучението.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
ТЕМАТИЧЕН ПЛАН (за аудиторен курс)
№ на занятие Заглавие на темата Форма на преподаване Брой часове
1 L’infrastructure hôtelière Лекции / Упражн. 6
2 Les profils de poste à l'hôtel et au restaurant. Л / У 6
3 Prendre une réservation à l'hôtel, au restaurant Л / У 4
4 Confirmation, modification, annulation de réservation. Refuser une réservation. Л / У 2
5 L'accueil du client à l'hôtel, au restaurant Л / У 4
6 Les services à la réception - le contact avec le client ; informer le client sur les différents services à l'hôtel, au restaurant Л / У 4
7 Les services supplémentaires à l'hôtel. Л / У 2
8 Préparer le départ du client et moyens de paiement Л / У 2
Литература по темите:
1.CORBEAU Sophie-„Hotellerie-restauration.com”-CLE International,Paris-2006.
2.Iliev Andrey, Français des affaires – Gabrovo, 2002
Средства за оценяване:
Tест 50%
Практическо занимание 50%
Презентация 100%