BAHR580 Практическа подготовка за Държавни изпити - I част

Анотация:

Целта на аудиторния безкредитен курс „Практическа подготовка за държавни изпити - 1-ва част”, е студентите да систематизират и обобщят познанията си по френски език от целия период на обучение, като съставят и защитят курсов проект, анализирайки обект, в който са реализирали един от всички задължителни стажове по – хотел/ресторант/кухня на френски език. Студентът трябва да изложи в писмен вид, придобитите знания по време на реализираната дейност, анализирайки обекта, неговото функциониране, проблемите и начините за тяхното разрешаване, прилагайки знанията си, придобити от курсовете по френски език, ресторантъорство, хотелиерство и кулинарни техники.

прочети още
Мениджмънт на хотелиерството и ресторантьорството (професионален бакалавър)

Преподавател(и):

преп. Славянка Стамова  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• Специализираната лексика на френски език, свързана със структурата на персонала в хотелското предприятие /рецепция/етажи/зала/кухня/ и неговите задължения и отговорности ;

• Специализираната лексика на френски език, свързана с професионалните техники в обслужването на клиента в хотела и ресторанта.

2) могат:

• да прилагат на практика познанията си по френски език при обслужването на клиенти в различните видовете средства за настаняване според тяхната специфика, изисквания и стандарти

• да приемат и обработват на френски език резервации в туристическите обекти

• да посрещат, регистрират, настаняват, обслужват по време на престоя и изпращат френски гости в хотела


Предварителни изисквания:
Френски език – ниво В2.

Успешно преминат курс ВАНR 530

Компютърни умения за работа с програма Word и Power Point.

Успешно преминали практики от първи, втори и трети курс на обучението.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

ТЕМАТИЧЕН ПЛАН (за аудиторен курс)

№ на занятие Заглавие на темата Форма на преподаване Брой часове

1 L’infrastructure hôtelière Лекции / Упражн. 6

2 Les profils de poste à l'hôtel et au restaurant. Л / У 6

3 Prendre une réservation à l'hôtel, au restaurant Л / У 4

4 Confirmation, modification, annulation de réservation. Refuser une réservation. Л / У 2

5 L'accueil du client à l'hôtel, au restaurant Л / У 4

6 Les services à la réception - le contact avec le client ; informer le client sur les différents services à l'hôtel, au restaurant Л / У 4

7 Les services supplémentaires à l'hôtel. Л / У 2

8 Préparer le départ du client et moyens de paiement Л / У 2

Литература по темите:

1.CORBEAU Sophie-„Hotellerie-restauration.com”-CLE International,Paris-2006.

2.Iliev Andrey, Français des affaires – Gabrovo, 2002

Средства за оценяване:

Tест 50%

Практическо занимание 50%

Презентация 100%