ADVB518 Проект: Работа по бриф на ЕАСА
Анотация:
В рамките на този курс студентите работят по реален проект, на реален рекламодател. Казусът е подаден от Международната асоциация на комуникационните агенции, които ежегодно организират конкурса "AdVenture", посветен на студентски работи по конкретен бриф.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как да се справят самостоятелно с конкретни практически задачи.
• Как и къде да намират информация, върху която да разработват стратегии си.
2) могат:
• Да проучват, събират, сортират и пресяват необходимата информация за разработване на конкретен казус
• Да представят логично и аргументирано собствените си тези във връзка с практическата задача.
• Самостоятелно да изследват, анализират, оценяват и разработват ИМК по предварителен бриф.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Студентите получават готов бриф от Международната асоциация на комуникационните агенции.
Предаване и защита на "грубите" идеи пред селекционна комисия от НБУ.
Участие в конкурс - Най-добрите проекти ще бъдат номинирани от НБУ за конкурса AdVenture и ще имат възможността да представят и защитят проектите пред авторитетно международно жури, както и да се борят за голямата награда - една седмица на рекламния фестивал в Кан!
Литература по темите:
всички литературни източници към темата (дадена в курсовете изучаваи през семестъра)
сайтът на EACA - http://www.eacaeducation.eu/PageFromDb.aspx?page=home
Средства за оценяване:
самостоятелни работи и презенатация