BAMB520 Практика
Анотация:
Целта на практиката е да даде знания и да формира у студентите умения за същностните аспекти на продуктовата политика в компаниите, като част от общата маркетингова стратегия. Тя има за цел задълбочаване на теоретико-методологическите знания, за съвременната пазарна инфраструктура и ролята и мястото на продуктовата политика в нея.
Разработването на практиката ще затвърди приложението на знанията и уменията на студентите към различните елементи на продуктовата политика и формирането на активно отношение към тази политика във връзка с изграждането на конкурентноспособна маркетингова стратегия като цяло.
Оценката на практиката се формира като среднопретеглена от следните два компонента:
а/оценка на практиката, предадена в МУДЪЛ и
б/оценка на презентацията и защитата на практиката пред комисия.
Преподавател(и):
проф. Събина Ракарова д-р
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
същността, ролята и значението на продуктовата, политика в съвременния бизнес в качеството им на обективна икономическа категория;
ролята и значението на стопанската инфраструктура на съвременната правова държава и за икономическите взаимоотношения на главните пазарни субекти, преведени на езика на фирмената политика и в частност приноса за това на продуктовата политика.
2) могат:
да разграничават особеностите на различните видове фирмени политики и стратегии, спецификата на конкретните фирмени действия, конкретната технология и съответните приоми за постигане на фирмените цели с помощта на продуктовата политикаи нейните съвременни особености.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Основни познания по маркетинг
Основни познания по икономикс
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1. Получаване на заданието
2. Събиране на литература и информация за написването на практиката
3. Написване на практиката
4. Подготовка за защита на практиката
5. Защита на практиката
Литература по темите:
1. Абаджимаринова, Румяна, Търговска марка бренд, изд. Сиела- Софт енд паблишинг,София 2006
2. Брестничка, Румяна.Управление на търговските марки . С.Стопанство,2004
3. Кафтанджиев, Христо. Хармония в рекламната комуникация. С.,2003
4. Балева,В,Продуктова политика, УИ "Стопанство",2007
5. Кумар Ношур, Иновациите - нашият голям шанс, Издателство: Мениджър, 2009
6. Питър Дракър, Иновации и предприемачество, Издател: Класика и Стил, 2002
7. Мишел Сире, Жан Ламиман, Успешната иновация - как да насърчим и развием добрите идеи, Издател: Класика и Стил, 2003
Средства за оценяване:
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 100%