BAMB702 Дистрибуционна политика

Анотация:

Целта на курса “Дистрибуционна политика” е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на осъществяване на дистрибуционната политика.

прочети още
Маркетинг

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

1) знаят: специфичните особености на дистрибуционната политика и търговията на едро и дребно.

2) могат: да управляват дистрибуционния процес и гъвкаво да се справят с предизвикателствата на бизнес средата, свързани с дистрибуционната политика.


Предварителни изисквания:
да имат основни познания в областта на маркетинга.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

1. ДИСТРИБУЦИЯТА И ДИСТРИБУЦИОННАТА ПОЛИТИКА – СЪЩНОСТ И ЗНАЧЕНИЕ.

2. ДИСТРИБУЦИОННИ КАНАЛИ И ПОСРЕДНИЦИ.

3. ПРОЕКТИРАНЕ НА ДИСТРИБУЦИОННИ КАНАЛИ.

4. ВЗАИМООТНОШЕНИЯ МЕЖДУ УЧАСТНИЦИТЕ В ДИСТРИБУЦИОННИТЕ КАНАЛИ.

5. ДИСТРИБУЦИОННИ КОНФЛИКТИ.

6. ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО.

7. ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО.

8. ФИЗИЧЕСКА ДИСТРИБУЦИЯ И БИЗНЕС ЛОГИСТИКА.

9. ИНТЕРНЕТ ДИСТРИБУЦИЯ.

10. РОЛЯ НА ДИСТРИБУЦИЯТА В СЪВРЕМЕННИЯТ МЕНИДЖМЪНТ.

Литература по темите:

1. Димова, Н., Дистрибуционна политика,НБУ, 2011

2. Авторски колектив, Маркетинг,УИ ”Стопанство”,С.,2002.

3. Авторски колектив, Дистрибуционна политика, I и II том, Тракия – М., С., 2002.

4. Благоев,В.,Маркетинг,С.,1998.

5. Катранджиев, Хр.,Основи на дистрибуционната политика, УИ „Стопанство”, С., 2002

Средства за оценяване:

тест, казус, есе