BAEB028Z Информационни системи в маркетинга

Анотация:

Запознаване на студентите със съвременните компютърни приложения в бизнеса.

Включени са теми по създаване на интернет пазарна система, избор на технология, законови проблеми, маркетингови стратегии в WEB, машини за търсене, онлайн търговия, сравнение на WEB технологии, сигурност в Интернет, плащания през мрежата.

Придобиване на практически умения за работа с компютърни приложения в бизнеса.

прочети още
Маркетинг и продажби - ИО

Преподавател(и):

доц. Димитрина Полимирова-Николова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

" Да използват основни механизми на компютърните приложения в бизнеса.

" Да използват специфични инструменти в компютърните приложения в бизнеса.

2) могат:

" Да прилагат наученото за оценка на съществуващи компютърни приложения в бизнеса.

" Да прилагат наученото за създаване на нови компютърни приложения в бизнеса


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

" основни знания в областта на маркетинга

" Елементарна компютърна грамотност.

" Елементарна интернет грамотност.

" Елементарни познания за класически финансови инструменти.



Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

ТЕМА 1 Интернет пазарна система

ТЕМА 2 Избор на технология

ТЕМА 3 Законови проблеми

ТЕМА 4 Маркетингови стратегии в WEB

ТЕМА 5 Машини за търсене

ТЕМА 6 Онлайн търговия

ТЕМА 7 Сравнение на WEB технологии

ТЕМА 8 Сигурност в Интернет

ТЕМА 9 Плащания през мрежата

Литература по темите:

" Jean D Habiyaremye, Jules Miller, Marketing Information System, GRIN Verlag, 2013

" Amor Daniel, The E-business (R)evolution, Hewlett-Packard Company, Sams, 2000.

" Даниел Амор, Революцията на Е-бизнеса, ИнфоДАР, София, 2000.

" Максимална защита, Книга 1, ИнфоДАР, София, 2002.

" Максимална защита, Книга 2, ИнфоДАР, София, 2002.

" Step by Step - MS Office XP, СофтПрес, София, 2002.

" Step by Step - MS FrontPage XP 2002, СофтПрес, София, 2002.

" Всичко за MS Office XP Professional, СофтПрес, София, 2002

Средства за оценяване:

ТЕСТ 50%

ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 50%