BAEB028Z Информационни системи в маркетинга
Анотация:
Запознаване на студентите със съвременните компютърни приложения в бизнеса.
Включени са теми по създаване на интернет пазарна система, избор на технология, законови проблеми, маркетингови стратегии в WEB, машини за търсене, онлайн търговия, сравнение на WEB технологии, сигурност в Интернет, плащания през мрежата.
Придобиване на практически умения за работа с компютърни приложения в бизнеса.
Преподавател(и):
доц. Димитрина Полимирова-Николова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
" Да използват основни механизми на компютърните приложения в бизнеса.
" Да използват специфични инструменти в компютърните приложения в бизнеса.
2) могат:
" Да прилагат наученото за оценка на съществуващи компютърни приложения в бизнеса.
" Да прилагат наученото за създаване на нови компютърни приложения в бизнеса
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
" основни знания в областта на маркетинга
" Елементарна компютърна грамотност.
" Елементарна интернет грамотност.
" Елементарни познания за класически финансови инструменти.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
ТЕМА 1 Интернет пазарна система
ТЕМА 2 Избор на технология
ТЕМА 3 Законови проблеми
ТЕМА 4 Маркетингови стратегии в WEB
ТЕМА 5 Машини за търсене
ТЕМА 6 Онлайн търговия
ТЕМА 7 Сравнение на WEB технологии
ТЕМА 8 Сигурност в Интернет
ТЕМА 9 Плащания през мрежата
Литература по темите:
" Jean D Habiyaremye, Jules Miller, Marketing Information System, GRIN Verlag, 2013
" Amor Daniel, The E-business (R)evolution, Hewlett-Packard Company, Sams, 2000.
" Даниел Амор, Революцията на Е-бизнеса, ИнфоДАР, София, 2000.
" Максимална защита, Книга 1, ИнфоДАР, София, 2002.
" Максимална защита, Книга 2, ИнфоДАР, София, 2002.
" Step by Step - MS Office XP, СофтПрес, София, 2002.
" Step by Step - MS FrontPage XP 2002, СофтПрес, София, 2002.
" Всичко за MS Office XP Professional, СофтПрес, София, 2002
Средства за оценяване:
ТЕСТ 50%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 50%