BAEB008Z Въведение в продажбите
Анотация:
Целта на курса "Въведение в продажбите" е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на продажбения процес.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: същност на продаването и теории на продаването, роля на продажбения процес в бизнес организацията, специфични условия на продажбения процес, измерване на продажбените показатели, анализ на продажбената дейност.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
" Познават съвременните виждания за същността на продажбите и осъзнават тяхната ключова роля в дейността на организациите.
" Получават знания за процеса на осъществяване на продажбите и продажбените техники.
2) могат:
" Да използват продажбени техники;
" Да прилагат основните продажбени похвати в практически казуси.
Предварителни изисквания:
Студентите трябва да имат знания по "Въведение в маркетинга".
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
1 Същност на продаването и теории на продаването.
2 Роля на продажбения процес в бизнес организацията
3 Специфични условия на продажбения процес
4 Измерване на продажбени показатели
5 Анализ на продажбената дейност
Литература по темите:
David Jobber, Geoffrey Lancaster, Selling and Sales Management, 2009
Димова, Н., Конкурентни предимства чрез управление на продажбите в търговията на дребно, "Авангард Прима",2009
Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд."Тракия",2002
Средства за оценяване:
ФОРМИ НА ОЦЕНЯВАНЕ ТЕКУЩ КОНТРОЛ
ТЕСТ 65%
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 25%
ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ ИЛИ УЧАСТИЕ В СЕМИНАР 10%