ADVB110 Семинар: "Взаимоотношенията рекламодател - рекламна агенция"
Анотация:
Семинарът ще разгледа рекламния процес през призмата на рекламодателите.
В хода на семинара ще се търси отговор на въпроса как рекламодателите взимат решения в областта на рекламата, как избират рекламна агенция, как координират дейностите на агенцията и как оценяват ефективността на рекламата си.
Семинарът ще привлече гост лектори (маркетинг мениджъри, рекламни мениджър, бранд мениджъри) от различни компании, които ще представят начина на организация на рекламната си дейност и ще дискутират различни проблеми в с тази област.
Основната цел на семинара е да разкрие на студентите от програмата гледната точка на рекламодателите. Сред основните цели е да се възпита в студентите поведение на коректност и разбиране на клиентските проблеми и начините на търсене на ефективно разрешение за тях. Темата на семинара позволява да бъдат разглеждани различни теми от областта на корпоративните маркетингови комуникации.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Начините, по които рекламодателите взимат решения в областта на рекламата
• Структура на рекламния отдел
• Основни етапи в работата с рекламна агенция
2) могат
• Да работят успешно с рекламодатели
• Да предлагат решения в областта на рекламата, съобразени с нуждите на клиентите
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения: общи познания в областта на рекламата
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Упражнения
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
-
Литература по темите:
• http://www.arabulgaria.org/
• www.abc.bg
• www.bam.bg
• www.capital.bg
• www.dnevnik.bg
• www.manager.bg
Средства за оценяване:
-